Sunday 13 January 2013

SPM 2013

Assalamualaikum . hey hello :D lama aku tak jenguk blog aku ni . ni post pertama aku dalam tahun 2013 . maaf cik blog sebab lupa kan kau . aku sibuk dengan twitter dan facebook . haha . k sebenar nya aku takde cite nak share . saja je update . bosan dol -.- kalau ada cite pun cite pasal aku jadi mangsa SPM untuk 2013 jelah kot . haha :3 tahun ni aku adalah salah seorang mangsa kepada SPM ;) aku akan usaha , usaha dan terus berusaha untuk dapat keputusan cemerlang dalam SPM . insyaAllah ;) aku rasa aku belum terlambat nak share pasal aku punya azam untuk 2013 ni . okeyh azam aku tahun 2013 ni , aku nak full kan solat 5 waktu aku tp kadang2 ada jgk yg tertinggal ;'/ , tp aku tak boleh nak putus asa . then yang kedua semesti nya aku nak dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM lah kan . kadang2 ada jugak rasa tak yakin dgn diri aku sendiri yg aku boleh buat tp mesti buang perasaan mcm tuh jauh2 . setan yg hasut tuh . pegi kau setan ! shuhh shuhhh ! eh lebih pulak . haha :D aku kena tunjukkan pada semua orang yang aku boleh buat lagi2 pada cikgu and sedara mara aku yang berlagak tuh semua . harta banyak tp sombong . boleh mana aje sombong tuh ? apa lah nak jadi kan . eh taknak cite pasal dyowg . dyowg tak penah wujud dalam hidup aku . cukup lah aku ada keluarga dan kawan2 . okeyh nak sambung cite pasal SPM tadi kan , aku target aku nak dapat 5A . untuk itu aku kena usaha kuat kan ? pasti boleh yan ! ;) okeyh lah , cukup setakat ni je aku nak cite . actually aku dah kehabisan idea ni nak update pasal apa . hehe . k jaga diri , jaga iman dan jaga hati . see you soon . assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment